11/24 番外編(親子野球&食事会)⑬2013/12/15 13:10

試合後は万代にて食事会♪

4年生時の試合ビデオとビンゴゲームで
盛り上がりました
(●´C_,`●)プッ

コメント

_ manicure ― 2017/05/05 03:20

It is the best time to make some plans for the long run and
it is time to be happy. I have read this put up and if I may just I desire to counsel you
some interesting things or advice. Maybe you can write next articles referring to this
article. I want to read even more things about it!

コメントをどうぞ

※メールアドレスとURLの入力は必須ではありません。 入力されたメールアドレスは記事に反映されず、ブログの管理者のみが参照できます。

名前:
メールアドレス:
URL:
コメント:

トラックバック

このエントリのトラックバックURL: http://simabanbi.asablo.jp/blog/2013/12/15/7109589/tb